OntbijtReceptenSmoothies & Juices

Smoothie met karnemelk en citroen

posted by Jessica - Eat.Run.Love. 24 juli 2016 0 comments
Smoothie karnemelk citroen

Na het sporten probeer ik altijd snel een portie eiwitten binnen te krijgen. Afhankelijk van het tijdstip en waar ik zin in heb, bepaal ik wat voor soort eiwitten ik neem. Gisteren had ik zin in een snelle shake die niet al teveel zou vullen omdat ik daarna nog wilde lunchen. Ik had nog karnemelk in de koelkast staan en besloot een smoothie met karnemelk en citroen te maken. Lekker fris!

Je kunt het bijna geen recept noemen, maar omdat ik het een verfrissende combinatie vind, wil ik hem toch met jullie delen!

Voor 1 persoon:

  • 200 ml karnemelk
  • sap van 1 citroen
  • 20 gram vanille eiwitpoeder*

Wanneer je geen vanille eiwitpoeder hebt, kun je er zelf wat vanille aan toevoegen of een eetlepel honing toevoegen. Anders wordt hij wel heel zuur.

Blend alles tot een gladde shake en drink hem goed koud op, dan is hij het lekkerste!

Voedingswaarde: 160,2 calorieën
23,9 gram eiwit – 10,4 gram koolhydraten – 0,8 gram vet

Smoothie karnemelk citroen

Smoothie karnemelk citroen

image_print

Leave a Comment