InspiratieLove

Het Runner’s World Kookboek + Win

posted by Jessica - Eat.Run.Love. 21 december 2014 57 Comments
runners world kookboek

De laatste weken zijn een beetje druk, chaotisch ook. Ik zit vol ideeën voor de blog, maar heb gewoon de tijd niet om ze uit te werken. Door de weeks kom ik laat thuis uit werk of heb ik ’s avonds zelfs nog dingen staan, de weekenden zijn ook vol met Sinterklaas, feestjes en kerstvoorbereidingen. Tel daarbij op dat het supervroeg donker wordt en ik heb weinig momenten om te fotograferen. En als ik kan fotograferen, heb ik geen tijd om het artikel uit te werken. Zo ligt het Runner’s World Kookboek al bijna drie weken in mijn keuken, zijn de foto’s al 2 weken geleden gemaakt, maar kwam ik er gewoon niet aan toe om een artikel te schrijven. Ik loop achter de feiten aan. Maar hier is hij dan, een review over het Runner’s World Kookboek, wat mij betreft een musthave voor elke hardloper. Wie weet nog een last minute kerstkadootje?

Het Runner’s World Kookboek
Een verzameling van de 150 beste recepten uit het tijdschrift ooit; recepten die elke hardloper nodig heeft om harder te lopen en gezonder te leven. Marathonlopers vinden er recepten die hoog in calorieën zijn, vol met koolhydraten en eiwitten. Lopers die willen afvallen gaan voor vullend voedsel maar met weinig calorieën. En voor vegetariërs staan er recepten in die de juiste voedingsstoffen bevatten.

runners world kookboek

Het Runner’s World Kookboek is samengesteld door Joanna Sayago Golub, voedingsredacteur bij Runner’s World en start met een introductie hoe een hardloper eet. Zo wordt er aanbevolen om iedere dag een regenboog te eten, de juiste koolhydraten te kiezen, de juiste vetten te selecteren en te voorzien in je eiwitbehoefte. Alle informatie wordt ondersteund met tabellen met extra informatie en tips met voedsel dat aan die desbetreffende behoefte voorziet. Zo vind je bij eiwitbronnen voor hardlopers vegetarische toppers, vlees- en gevogelte-toppers en vis- en zeebanket-toppers.

Bovenaan de pagina van elk recept vind je kenmerken van het recept. Deze kleurcodes laten zien of een gerecht aan je doelen of behoefte voorziet. De volgende kenmerken zijn gegeven aan de recepten: prerun, herstel, snel, vegetarisch, veganistisch, calorie-arm en glutenvrij. Ik vind het erg sterk dat er pre-run en herstelrecepten in het boek zijn opgenomen omdat dit heel belangrijk is. Verkeerd eten voordat je gaat hardlopen kan bijvoorbeeld zorgen voor maagkrampen.

En dan kun je je hart ophalen bij alle recepten, opgedeeld in de volgende categorieën: Ontbijt, Snacks & smoothies, Salades & dressings, Soepen & stoofpotten, Broodjes, Pizza’s & burgers, Pastagerechten en -sauzen, Vlees & gevogelte, Vis & zeebanket, Groenten en Desserts. Elk hoofdstuk laat aan het begin zien welke recepten er in dat hoofdstuk te vinden zijn, wat mij betreft ideaal omdat je op deze wijze niet persé het hele boek door hoeft te spitten. Het boek lijkt erg compact, maar er is heel slim gebruik gemaakt van de ruimte; zo bevat niet elk recept een foto. Persoonlijk vind ik wel dat foto’s een boek maken, en er voor zorgen dat ik gelijk verlekkerd raak.

Ik kan de recepten opnoemen mij die mij lekker lijken, maar dan ben ik nog wel even bezig. Foto’s spreken veel meer tot de verbeelding en daarom hieronder een kleine fotoselectie. Van elk hoofdstuk laat ik één recept zien, maar in sommige hoofdstukken kan ik niet kiezen zoveel lekkers er is er te vinden! De caprese salade met farro had ik al gegeten tijdens het Runfluencers event, maar heb ik thuis ook al een keer gemaakt met rucola als extra toevoeging.

runners world kookboek

runners world kookboek

runners world kookboek

runners world kookboek

runners world kookboek

runners world kookboek

runners world kookboek

runners world kookboek

Het Runner’s World Kookboek is te koop voor €11,95 wat ik echt een hele goede prijs vind voor de kwalitatieve informatie en de recepten die je er voor terug krijgt.

Ja, ik ben fan! En het mooie is, naast een exemplaar voor mezelf, kreeg ik ook een exemplaar om weg te geven! Ik maak er dan ook graag een bezoek(st)er van Eat.Run.Love. blij mee. Laat hieronder een reactie achter uit welk hoofdstuk je als eerste een recept gaat maken en waarom en wie weet start jij het nieuwe jaar met een boek bomvol lekkere en voedzame recepten. Meedoen kan t/m 28 december 00.00.

*** De winnares voor Het Runner’s World Kookboek is Merle Welker ***

image_print

57 Comments

10 best gelezen recepten - Eat.Run.Love. 31 december 2014 at 07:04

[…] snel weer aan de slag met tussendoortjes. Maar ik wil ook iets meer met ontbijtjes gaan doen, bij de winactie van Het Runner’s World Kookboek, las ik namelijk veel reacties over de nieuwsgierigheid naar het ontbijthoofdstuk. Wist je dat je op […]

Reply
Sebastiaan 28 december 2014 at 21:19

Leuke post Jessica! Ik zou snel wat uit het hoofdstuk “snel” maken. Ik leer graag welke voeding me sneller maakt tijdens het lopen. Klinkt als een leuk boek.

Reply
Dorthe 28 december 2014 at 16:21

Ik ren het liefst ’s ochtends voor het ontbijt op nuchtere maag, dus als ik het boek zou winnen dan zou ik als eerste recepten gaan proberen van het hoofdstuk ontbijt. Dan weet ik zeker dat het helemaal goed gaat komen met het herstel na de training en daarnaast zal ik qua ontbijt dan ook weer eens wat anders proberen dan de standaard havermoutpap!

Reply
Paula Vrolijk 28 december 2014 at 13:43

Lijkt me heel interessant boek, ben herstellende van een blessure en zou graag opnieuw opbouwen van hardlopen combineren met de juiste voeding voor een goed herstel.

Reply
Esther N 28 december 2014 at 13:29

Super leuk boek lijkt me! Ik zou gaan voor het hoofdstuk snacks en smoothies! Snacks omdat ik het vaak nog lastig vind om ongezondere snacks te laten staan en gezonde snacks te maken, omdat ik allergisch ben voor noten. En smoothies omdat ik 2015 weer veel gezonde sapjes hoop te maken en benieuwd ben naar wat nieuwe variaties :)

Reply
Mireille 28 december 2014 at 12:39

Het leuke van dit boek vind ik dat bij de recepten is aangegeven, of het voor je herstel, prerun etc is. Ik train voornamelijk ’s avonds en kom dan rond 22.00u thuis. Helemaal niets meer eten is dan geen optie, dan word ik midden in de nacht wakker met honger. Maar wat dan wel? Of zit de oplossing in de voeding voorafgaand aan de training? Ik weet het niet goed en hoop dat het boek kan helpen om een oplossing te vinden?

Reply
Marjolijn 28 december 2014 at 11:59

Ik zou meteen een week lang elke dag salades en dressings gebruiken :) back on track het nieuwe jaar in.

Reply
Kimberley 28 december 2014 at 11:21

Wauw, door het zien van de foto’s heb ik al meteen honger! Ik zou de ontbijtjes eens goed gaan bestuderen. Op het internet word je namelijk omringd door recepten voor lunches en diners maar het ontbijt wordt vaak ‘overgeslagen’. Daar kan ik nog veel over leren!

Reply
Terry 28 december 2014 at 11:12

op naar het hoofdstuk soepen en stoofpotten! Ik ben grote fan van een grote pan soep ( zeker in de winter). Prima idee om je groenten naar binnen te krijgen, vult altijd en goed voor te bereiden :-) mooie winactie!

Reply
Meike Hennekes 28 december 2014 at 10:46

Wat een leuke winactie! De afgelopen 3 jaar ben ik 20 kilo afgevallen. Afgelopen jaar begonnen met een healthy lifestyle en begonnen met Personal Body Plan. Enorm veel geleerd en ik blijf oo gewicht. Om nog wat strakker in mijn vel te zitten wil ik in het nieuwe jaar het hardlopen gaan oppakken. Schoenen staan al klaar, broeken al gekocht, nog een goede jas of trui aanschaffen en dan ga ik al hardlopend het nieuwe jaar in. Zou super zijn om dan ook de goede voeding binnen te krijgen zodat ik 2015 mijn jaar kan maken! Liefs, Meike

Reply
Jessica - Eat.Run.Love.
Jessica - Eat.Run.Love. 28 december 2014 at 14:17

Woow, wat een mooi resultaat!! Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen met Personal Body Plan, lijkt mij ook erg interessant.

Reply
Marjolein 28 december 2014 at 10:29

Na een knieblessure afgelopen week weer begonnen met hardlopen. Training en juiste voeding zal ik nodig hebben om weer goed te kunnen presteren. Dus kom maar op met dit goede, heerlijke en inspirerende kookboek. Dan begin ik bij het ontbijt!

Reply
Nanda groen 28 december 2014 at 10:28

Hoi Jessica,
Ik zou het hele boek goed lezen en doorspitten! Alles om weer in goede conditie te komen. Na de dam tot dam loop ben ik nogal terug gevallen en qua eten en dat merk ik ook in het hardlopen. Het goede voornemen van 2015 is om weer hele maal in topvorm te komen en daar zou het boek goed bij helpen.
Groetjes, Nanda

Reply
Salland Dundee 28 december 2014 at 10:24

Salades. Want dat eet ik te weinig. Laat ik het maar toegeven. Hoop wel dat ze lekker zijn. En als ik er harder door ga lopen dan is dat dus dubbele winst. En als ik ze niet lekker vind blijf ik gewoon hardlopen op een banaantje.

Reply
Jammie 28 december 2014 at 10:16

Ik zou gelijk bladeren naar het hoofdstuk ontbijt. Hoewel ik normaal echt geen ontbijt over sla, ren ik ’s ochtends altijd zonder ontbijt te nemen. Erg benieuwd naar powerful ontbijten, die niet te zwaar op de maag vallen :)

Reply
Jessica - Eat.Run.Love.
Jessica - Eat.Run.Love. 28 december 2014 at 14:19

Ik loop ’s ochtends altijd zonder ontbijt, perfect om de vetverbranding op gang te helpen! Pas als ik een lange run ga doen, eet ik iets lichts. Maar ik denk dat er wat wat lekkere recepten voor jou in staan dan!

Reply
Else 28 december 2014 at 09:57

wow!! Dat klinkt zeer veelbelovend! Ik zou graag meer ontbijt-tips willen, want elke dag havermout wordt zo saai.. En goede voeding kan ik wel gebruiken nu ik train voor mijn eerste echte marathon! Verslaafd aan lopen!

Reply
iemkje klein 28 december 2014 at 09:45

Dit boek zou ik graag willen winnen. Samen met mijn vader (58 jr) hardloop ik 4 x in de week, wij trainen voor de halve marathon. Hoe leuk zou het zijn om daarnaast ook samen te koken :-)

Sportieve groet

Reply
Gerwin 28 december 2014 at 09:25

Eat.Run.Love. lijkt met name wel een site voor de vrouwelijke lezers als ik de reacties zo zie..:) Ik zou zeker kiezen voor de pizza en burgers, logisch toch..mijn vriendin zal zeker als eerst de desserts uitproberen. Lijkt ons een waardevol cadeautje zo na de kerst.

Reply
Iris 28 december 2014 at 09:21

Als goede voornemen wil ik meer gaan presteren met hardlopen! Naast kracht-, interval- en duurlooptraining wil ik dus ook mijn voeding aanpassen, zodat ik het beste uit het hardlopen kan halen! Ik houd van salades, dus die tips zijn altijd welkom, maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar de burgers! Je hoeft jezelf niet te straffen door gezond te eten om het beste uit sporten te halen. Er zijn genoeg recepten om gezond eten ook lekker te maken! Kan niet wachten om het uit te proberen :)

Reply
Nikki 28 december 2014 at 09:14

Wat een leuk boek ik ben gek op hardlopen en ook op lekker en gezond eten! Ik zou als eerste het hoofdstuk ontbijt bekijken vind het altijd moeilijk om een goes stevig ontbijt te maken in de ochtensd hoop dat dit boek me daarbij kan helpen.

Reply
Esther 28 december 2014 at 09:03

O Yes!! Als fanatiek sporter én fervent hardloper ben ik altijd op zoek naar recepten die mijn sportprestaties kunnen ondersteunen. Misschien kanik dan tijdens mijn HM van maart een mooie PR neerzetten ☺️,

Reply
mieke 28 december 2014 at 08:39

Ik had dit boek aan de kerstman gevraagd, maar helaas had deze beste man dit boek niet onder de boom gelegd. Ik ben dol op “gezond” koken en en hardlopen dus lijkt mij dit een super boek. Het eerste hoofdstuk waar ik naar zou kijken zou de lunch zijn, vooral omdat ik mijn lunch van te voren moet klaar maken om op het werk op te eten. En ik graag wat afwisseling wil qua lunchens. Daarna zal ik onder het genot van een kopje groene thee rustig het hele boekje lezen.

Reply
Femke 27 december 2014 at 21:55

Brrrrrooodjes! Ik hou van brood maar kan wel wat inspiratie gebruiken. Met name voor de lunch maar ook voor het avondeten. Door mijn ‘ren-en-vlieg’ levensstijl verkies ik een makkelijke, ongezonde hap nog te vaak boven een gezonde maaltijd. Ik ga in maart mijn eerste halve marathon lopen (Berlijn) en wil dan superfit zijn. Dit kookboek winnen zou echt een te gekke start zijn voor de weg naar Berlijn! Liefs Femke

Reply
Anita H. 27 december 2014 at 04:22

Pastagerechten met kleurcode ‘glutenvrij’ hebben absoluut mijn interesse.

Reply
Leonie 23 december 2014 at 23:45

Absoluut de bruscetta! In combinatie met een glas sangria( doet het me denken aan een heerlijke zomerse avond, puur genieten na een run langs het strand. ) is het al bijna zomer?! :-)

Reply
Lisanne 23 december 2014 at 22:04

Pizza & Burgers voor Runners?! 100% zeker dat ik dat hoofdstuk als eerste volledig zou uitproberen!

Reply
An Gysen 23 december 2014 at 14:07

Naar dit boek kijk ik al lang uit.
op 5 januari start mijn voorbereiding voor mijn eerste marathon.
En omdat ik vegetariër ben, voor mij dus gerechten met veel koolhydraten en groenten.

mmm heb al zin om nieuwe gerechten te proberen.

An

Reply
Jo's Daughter 23 december 2014 at 12:48

De vegetarische spread op bruschetta spreekt me wel aan. Mijn zus en haar vriend komen regelmatig bij me langs & zijn beide vegetarisch. Het lijkt me ontzettend leuk om ze deze spread voor te schotelen! Hoewel de Bessen met noten en chocolade saus ook heel lekker klinkt :D Dat zou mijn tweede keus zijn, heerlijk bij een avondje film ipv een zak popcorn.

Reply
Patricia 23 december 2014 at 08:52

Wat fijn dat jij een artikel hebt geschreven over het Runners World Kookboek. Een must have, ik had het voor Sinterklaas al op mijn verlanglijstje staan. Helaas zat het er niet bij.
Dit is nu een mooie kans om misschien als nog in het bezit van het boek te komen.
Behalve dat ik er zelf goed gebruik van kan en zou gaan maken, zou ik mijn klanten ook verschillende tips uit het boek kunnen geven. Of misschien nog beter, het zelf aan te laten schaffen. Voor de prijs hoeven ze het niet te laten.
Ik zou beginnen met het ontbijt, voor mij een belangrijk moment van de dag. Een goed begin is het halve werk ;-)
Rest mij alleen jou nog een compliment te geven over het artikel. Ik wilde het al graag hebben maar dit artikel heeft me nog enthousiaster gemaakt, bedankt!!!

Reply
Brenda 22 december 2014 at 20:52

Leuk, ik ben vooral benieuwd naar de salades!

Reply
Ingrid 22 december 2014 at 18:43

Desserts natuurlijk, looooove toetjes :)

Reply
Janny 22 december 2014 at 15:37

Ik ben dol op pasta, dus ik zou eerst iets maken uit het hoofdstuk pastagerechten, ik ben altijd in voor een nieuw recept.

Reply
Edmée 22 december 2014 at 10:49

Wauw wat ziet het er allemaal heerlijk uit. Ik doe graag mee, ik heb sinds een tijd het lopen weer opgepakt dus ik denk dat dit boek en de recepten me zouden kunnen helpen bij het trainingsschema wat ik nu volg.

In deze kou zou ik beginnen met het hoofdstuk Soepen & stoofpotten, ik hou enorm van soep. Heerlijk als lunch, en stoofpotjes zijn mijn favoriet in de wintertijden. Ik heb zelf een heerlijk recept van een pompoenstoof, die maak ik vaak. Zou leuk zijn om ook wat te experimenteren met andere stoofpotjes. =)

Daarom doe ik graag mee!

Reply
Fit diary #22 - Eat.Run.Love. 22 december 2014 at 07:08

[…] ‘s Middags deed ik allerlei dingen in voorbereiding naar kerst en schreef ik eindelijk de review van Het Runner’s World Kookboek, doen jullie al mee aan de winactie? Ook keken we een aantal afleveringen van Homeland 4, zo […]

Reply
Toke 21 december 2014 at 23:33

Het ziet er een superboek uit, dus ik doe graag mee! Ik ben net gestart met trainen en dus nog zoekende naar een goede combi van lopen en eten. Dit boek lijkt me ideaal om hierbij te helpen.
Ik zou soepen en stoofpotjes eerst checken, omdat ik hou van de gezelligheid die ze uitstralen én van de heerlijke geur die in het hele huis hangt wanneer ze op het vuur staan te pruttelen. Ideaal voor als je thuiskomt na een training!

Reply
merle 21 december 2014 at 22:39

Wat leuk! Thanks for the review! Helaas heb ik mijn kerst verlanglijstje al in moeten leveren.. Ik ben gek op healthy kookboeken en in combi met het hardlopen helemaal top! Snacks & smoothies spreken me aan om ook op werk voor gezonde snacks te kiezen, maar broodjes, pizza’s & burgers, pasta, salades klinken allemaal als een heerlijke verwennerij na de kilometers!

Reply
Izzy 21 december 2014 at 22:09

Leuke giveaway! Ik heb zelf de neiging om het ontbijt regelmatig over te slaan (ik weet het, bad me!), dus het hoofdstuk “ontbijt” zou ik als eerste checken :-). Daarnaast ben ik vegetariër, maar niet zo’n gezonde (meer het vind-het-zielig-voor-de-diertjes type); dus ik kan nog een hoop aan mijn eetpatroon verbeteren om aan genoeg voedingsstoffen te komen.

Reply
merle 21 december 2014 at 22:03

Leuk zeg! Nu ben ik sowieso gek op gezonde nieuwe receptjes, maar in combinatie met het hardlopen klinkt dit helemaal als een boek die een toevoeging is op m’n collectie. Helaas heb ik m’n verlanglijstjes voor de kerst al ingeleverd.. ;-) ik ga voor de snacks&smoothies om ook op werkdagen gezond keuzes te maken. Maar de soepen en broodjes, burgers en pizza’s lijken me ook heerlijk en de salades en dressings en, en, en….

Reply
Tine 21 december 2014 at 21:28

Tof boek… Lijkt me heel interessant om meer te lezen over prerun en herstel voeding. De prerun ontbijtjes zullen als eerste uitgetest worden, momenteel ga ik altijd om een lege maag kopen – uit schrik voor krampen.

Reply
Heleen 21 december 2014 at 19:02

Wat een leuk boek en mooi prijsje! Winnen zou natuurlijk helemaal leuk zijn. Als liefhebber van zoet kan ik niet anders dan iets klaarmaken uit snacks en smoothies, ik ben nu al zoooooo benieuwd!!

Reply
Ruurdje 21 december 2014 at 17:45

De farro caprese ziet er supergoed uit! Ben erg benieuwd naar het kookboek.

Reply
Annelies 21 december 2014 at 16:52

Ik heb vandaag na een 5K een banaan, een oliebol en een braadworst op. Ik vermoed dat dat beter kan. Dus ik ga eerst de broodjes bekijken in dit boek.

Reply
Jessica - Eat.Run.Love.
Jessica - Eat.Run.Love. 21 december 2014 at 17:47

Hahah, ik weet wel zeker dat dat beter kan. Al is de banaan wel een erg goeie optie! Soms heb je van die dagen, moet je ook aan toegeven!

Reply
Fleur 21 december 2014 at 16:47

Ik zou als eerste iets maken uit het hoofdstuk salades want of het nu stormt, sneeuwt of hagelt, voor mij is het altijd saldeweer!

Reply
Karen marcus Bliekendaal 21 december 2014 at 16:02

Ik wordt helemaal blij van dit boek.
Met een hardloperskookboek en de complete voedingsgids voor hardlopers van runnersworld mag dit boek absoluut niet ontbreken in mijn keuken.
Ik zou beginnen met een lekker herstelrecept na een heerlijke run.
2015 wordt hopelijk mijn jaar met nieuwe pr ‘ s en mijn eerste triatlon dus dit boek zou als een lot uit de loterij zijn!

Reply
Ilse 21 december 2014 at 15:57

Wil dit boek ook heel graag. Ik zou meteen naar het hoofdstuk ontbijt gaan omdat ik vaak s’ochtends ren
. Ik ben nog zoekende wat ik vooraf of na mijn run het beste kan eten om steken tijdens het rennen te voorkomen maar ook om achteraf goed te herstellen. Door zelf vanalles uit te proberen ben je steeds weer tijd kwijt en zou hier graag advies bij willen om meteen optimaal te presteren. Advies uit dit mooie boek!

Reply
Irene 21 december 2014 at 13:35

Goede review heb je gemaakt!
Tijdens de zevenheuvelenloop heb ik het boek zien liggen, maar ik twijfelde tussen deze en een ander hardlopers kookboek. Uiteindelijk geen van beide boeken gekocht.

Als ik dit boek zou winnen, zou ik meteen richting de vegetarische recepten gaan. Dit omdat mijn vriend te graag vlees eet (en veel) en ik graag voor hem lekkere vegetarische maaltijden wil maken, gewoon voor de afwisseling.

Reply
Noortje 21 december 2014 at 12:58

Top deze review! Ik heb al een aantal x met dit boek in mijn handen gestaan, maar omdat hij ingepakt is, had ik eigenlijk geen idee wat ik kon verwachten! Dankzij je foto’s zou ik toch eerst de tomatensoep willen uitproberen….ziet er echt heel lekker uit :) dus hoop echt dat ik het boek win

Reply
Eline 21 december 2014 at 12:50

Het is winter, dus zonder twijfel soep! Niks zo lekker als na de kou buiten, binnen aan de warme soep te gaan~!

Reply
Jolien 21 december 2014 at 12:24

Ahh lijkt me zo’n leuk boek! Ik zou voor vis&zeebanket gaan want dat vind ik gewoon zooo lekker :D

Reply
Sigourney 21 december 2014 at 12:09

Uit het hoofdstuk groenten en het hoofdstuk smoothies! Ik ben dol op groenten en smoothies, en al helemaal groene smoothies, ik kan nu helaas even niet hardlopen vanwege een knieblessure en ik mis het echt enorm!! Met dit boek kan ik me vast qua eetpatroon voorbereiden op mijn comeback!

Reply
Lisette 21 december 2014 at 11:50

Ziet er super uit! Zodra ik veel ga sporten val ik binnen no time heel veel af. Voor de meeste heel fijn voor mij juist niet. Met dit boek zou ik heel graag veel willen sporten en goed eten zodat ik niet heel veel afval. Goede maaltijden die bij mij passen. Ik zou graag iets willen maken uit de hoofdstukken prerun en herstel. Ook ik kan al niet kiezen.

Reply
Madalitso 21 december 2014 at 11:50

Mooi meer inspiratie…..ontbijt&smoothie&run…..wat een plezier om de dag zo te beginnen! Enjoy!

Reply
Ingrid van Baal 21 december 2014 at 11:41

Ik ben super benieuwd naar het hele boek (tips etc..) maar in het bijzonder naar de vegetarische recepten. Daarnaast wil ik echt heel graag een goed voedingsschema op gaan stellen voor mijn eerste marathon in april 2015 en ik denk dat dit boek mij daar goed mee kan helpen.

Reply
Marijke 21 december 2014 at 11:38

Tof dat je de tijd nog hebt gevonden om het online te zetten! Het ziet er namelijk héérlijk uit! Ik kan ook wel wat tips gebruiken voor wat voor of na de training te eten. Mijn laatste twee trainingen waren waardeloos door een grommende maag. Onlangs moest ik ondervinden dat boterhammen met kaas en koffie erbij voor een training écht geen goed idee zijn ;-) Ik zou denk ik eerst iets koken uit het hoofdstuk soepen en stoofpotten, daar ben ik namelijk helemaal gek op!!

Reply
Giulia 21 december 2014 at 09:01

Ziet er super uit! Ik ben wel razend benieuwd naar de échte hardlopersrecepten ;) Ik zou het eerste iets maken uit de categorie ‘groenten’, omdat ik zelf dol ben op groenten maar altijd op zoek ben naar nieuwe inspiratie om mijn vriend te verrassen, die een moeilijke groenteneter is ;)

Reply

Leave a Comment