DagboekLove

Sport en eetdagboek #37

posted by Jessica - Eat.Run.Love. 1 februari 2016 0 comments
sport en eetdagboek

Deze week ben ik twee dagen in Londen voor mijn werk, heb ik zowel een event van Adidas als Nike, een verjaardag en pak ik weer voor het eerst sinds tijden een yogalesje. Een drukke, maar erg leuke week!

Woensdag

Ik word wakker in het Raddison Blu Grafton Hotel in Londen. Gisteren heb ik de hele dag op het kantoor van Facebook gezeten voor zakelijke meetings. ’s Avonds at ik in mijn eentje bij The Palomar op aanraden van Manon. Een superleuk en lekker tentje maar alleen avondeten is toch een beetje alleen. Vandaag heb ik geen meetings dus kan ik mijn eigen dag een beetje indelen. Om half 8 zet ik mijn wekker want wil natuurlijk wel even hardlopen als ik in Londen ben.

In Londen liggen echt overal proteΓ―ne bars van TREK, super lekkere energie repen en dus perfect voor mijn rondje hardlopen. Op aanraden van een collega ga ik naar The Regent Park en Primaryrose Hill. Je raadt het al, een heuvel! En een pittige ook vind ik, aangezien ik nooit heuvels ren. Ik ren hem 3x op en af en toe een rondje door het park waardoor ik uitkom op 8km. Als ik terug ben in het hotel loop ik gelijk door naar het ontbijt en mijn oog valt direct op een schaaltje Bircher Muesli. Dat moet ik hebben! Erbij eet ik nog wat verse ananas, pruim en mandarijn.

In de hotelkamer werk ik nog een paar uurtjes en dan check ik uit. Ik wandel wat door de stad en strijk neer bij Dayleford (6-8 Blanford Street). Een super leuk organic tentje met een gezonde menukaart en een winkel met eigen producten. Hier bestel ik een juice met spinazie, boerenkool, groene kool, appel, gember en limoen. Heel groen, maar wel heel lekker. Ik klap mijn laptop weer open en besluit hier de ochtend en begin middag te werken. Als lunch bestel ik een quiche met boerenkool en spinazie (weer groen!), erbij worden 2 salades naar keuze geserveerd dus ik ga voor een koolsalade met cashewnoten en een caesar salade.

Einde middag vlieg ik terug naar Amsterdam, op het vliegveld eet ik nog een spelt-muesli muffin die ik had meegenomen uit het hotel. Als ik land, loop ik direct langs de AKO, aangezien ik een berichtje heb gehad dat ik in Vriendin sta. Dat wist ik al wel, want heb meegewerkt aan het interview, maar om het dan daadwerkelijk te zien is wel echt super leuk! Ik word genoemd als één van de leukste healthbloggers. Een groot compliment! Als ik thuis kom heeft mijn vriend al heerlijk gekookt. Spaghetti met een tomaten-gehaktsaus en een eitje. Het klinkt heel bijzonder (vond ik tenminste), maar het is heerlijk.

sport en eetdagboek

Donderdag

Aangezien ik gisteravond voor mijn doen heel erg op tijd in bed lag (22.00) werd ik vanmorgen lekker uitgerust wakker! Ik sta om 7.00 op en start de dag met een bakje kwark, homemade granola en rode druiven. Op kantoor doe ik lekker mijn dingetjes en eet ik als tussendoortje een appel met amandelpasta, kaneel en een klein beetje agavesiroop. Mijn nieuwe favoriete tussendoortje denk ik! De lunch is niet zo spannend aangezien ik laat ben; een speltbroodje met salami, tomaat, komkommer en feta en daarbij een eitje.

’s Middags eet ik nog een plakje notenbrood met roomboter en om 18.00 vertrek ik richting De School – een club, concertpodium, restaurant en sportschool ineen – voor de lancering van de Adidas Boost X, de nieuwste hardloopschoen van Adidas voor en door vrouwen ontworpen. Bij binnenkomst komen er diverse lekker hapjes voorbij en klets ik bij met o.a. mede blogsters Madelon, Manon en Lindsey. Super gezellig om deze meiden weer te zien! Na de lancering van de schoen, krijgen we een enorme en prachtige tas van Adidas vol goodies. We kleden ons om en lopen naar buiten voor een korte maar pittige workout met Stadswild! Na de workout eten we nog een pastinaaksoepje met wat broodjes en dan ga ik om 21.00 richting huis.

Ik ben van plan om lekker te relaxen, maar kruip uiteindelijk toch nog achter de computer om een blog over CrossFit te tikken, deze verschijnen natuurlijk niet vanzelf op de blog. Om 00.00 lig ik in bed en kan ik niet slapen. Heel irritant, want mijn wekker gaat de volgende dag alweer 6.15.

sport en eetdagboek

Vrijdag

6.15 de wekker dus, niet ok na deze korte nacht. Ik overweeg heel even om mijn CrossFit training te skippen en 100 burpees voor lief te nemen (dit moet je doen wanneer je niet op komt dagen), maar uiteindelijk ga ik toch en is het natuurlijk helemaal niet erg. Het is een mega pittige workout, die ik dan ook niet haal, maar ik ben toch blij dat ik ben begaan. De Filty Fifty bestaat uit 10 oefeningen die we elk 50x moeten herhalen. Na de 50 wallballs kun je me opvegen, en ik haal het tot 41 burpees. Voor de training at ik een banaan met een likje pindakaas, na de training eet ik Alpro Amandelyoghurt met granola en 2 gele kiwi’s.

Ik heb een lunchafspraak met iemand om punten voor mijn blog door te spreken en ik eet ik een grote salade met pompoen, champignons, tomaat, komkommer, feta, avocado en een eitje. Bij ons op kantoor is maar liefst 10kg aan chocolade bezorgd, niet goed voor deze chocolade junkie dus ’s middags eet ik uiteraard een stukje (of 2…). Rond half 6 ben ik thuis en eet ik snel een kom zoete aardappelsoep, aangezien ik vandaag weer een event heb; dit keer van Nike. Ik doe mee aan de Grande Finale van de #betterforit Nike Women’s Week. De training is leuk, maar ik vind stiekem dat er iets te veel mensen zijn. Na de training houd ik het ook snel weer voor gezien en wandel ik met Lindsey door Amsterdam naar huis. Als ik thuiskom eet ik nog een kom soep en dan ga ik redelijk op tijd naar bed.

sport en eetdagboek

Voor komende week staan er ook weer lekker veel afspraken op de planning. Houd me van de straat zullen we maar zeggen!Β 

image_print

Leave a Comment