LovePersoonlijk

Dagboek: een slechte blogger

posted by Jessica - Eat.Run.Love. 30 april 2018 2 Comments
dagboek van een blogger

Toen ik net met Eat.Run.Love. begon maakte ik vrijwel elke week een dagboekje. Het foto’s maken zat er toen echt in gebakken. Deze week had ik bedacht om weer eens een dagboekje voor jullie bij te houden; maak ik gewoon geen foto’s. Dinsdag begon ik goed, van deze hele dag heb ik foto’s. Van de rest van de week heb ik weinig tot geen foto’s. Nou ja, dan maar een keer een dagboekje met wat minder foto’s. Ik zal mijn leven beteren want ik weet dat jullie dit altijd erg leuke blogjes vinden :) Daarom in deze blog wat random foto’s (wel allemaal van deze week!).

Dinsdag – Asics Sakura Run

Ik begin de dag bij de tandarts. Niet mijn favoriete bezigheid, maar moet toch gebeuren. Ik sta binnen vijf minuten weer buiten. De controle ziet er goed uit en ik ga over twee weken terug om een voortand te laten bijwerken (stukje vanaf) en naar de mondhygiëniste te gaan. Ik rijd vanaf de tandarts, die nog steeds bij mijn ouders in de buurt is, door naar mijn werk en daar eet ik mijn ontbijtje op. Kwark met granola en fruit. De rest van de dag ben ik gewoon aan het werk met een lunch en wat snackjes tussendoor.

Uit werk race ik naar huis om een snelle pasta te maken. Deze pasta met cherrytomaatjes is dan altijd goed; makkelijk, snel en lekker. Na het eten stap ik opnieuw de auto in naar Amsterdam Oost. Normaal zou ik dit fietsen maar ik ben moe en het regent. Een goed excuus voor de auto dus. Gelukkig wel een leuke afspraak want ik ga samen met Asics een workout doen! We doen een leuke interval workout in het Frankendael park; rennen, sprintjes en lunges.

Woensdag – Leuke afspraak en werk

Ik heb deze week nog niet gesport omdat ik zo’n spierpijn had. Met het oog op Koningsdag ga ik ook niet meer heel veel sporten deze week en daarom heb ik het geniale idee om vandaag twee keer te sporten. Of dat ook echt een goed idee is, zal later blijken. De dag begint dus in de crossfit box met een 20min AMRAP van 20 push-ups, 30 sit-ups en 40 calorieën roeien. Branden kan ik je vertellen! Waar ik normaal gesproken energie van een workout krijg aan het begin van de dag, heeft deze workout alle energie uit me getrokken. De rest van de ochtend ben ik er dan ook niet helemaal bij. Als ik thuis kom maak ik snel een proteïne smoothie en dan maak ik me klaar voor de dag. Ook vandaag ga ik niet direct naar kantoor, maar eerst naar een afspraak. Een super leuke afspraak met fietsenmerk Canyon. Snel meer!!!

Daarna ben ik de hele dag op kantoor om een belangrijke presentatie voor donderdag voor te bereiden. Aan het einde van de dag ga ik dus weer naar de box, nu voor een lesje Olympic Lifting. Gelukkig is deze les nooit zo heel intensief en heeft deze les meer focus op techniek, dus het is goed te doen. Als ik thuis kom maak ik een hele snelle noedelsalade klaar en dan kruip ik weer achter mijn computer om de laatste dingen voor donderdag voor te bereiden.

Donderdag – Middagje Rotterdam

Om half 7 gaat de wekker, niet om te sporten, maar om mijn presentatie nog even te oefenen. De ochtend spendeer ik aan deze presentatie, het gaat goed gelukkig! Aan het einde van de ochtend stap ik in de auto naar Rotterdam. Ik heb afgesproken met Zanna. Zanna heeft een voedingsschema voor mij gemaakt en vandaag ga ik even langs voor een meting. De laatste tijd heb ik de teugels iets teveel laten vieren en ik was er helemaal klaar mee. Fijn om dan iemand te hebben die dan even zegt wat je moet doen. De meting is goed! Na 4 weken ben ik 2,5 kg afgevallen en -1,5% vet. Voordat ik commentaar krijg; ik ben in de winter 5kg aangekomen en deze wil ik er graag voor de zomer weer af! Dat is dus ook mijn doel voorlopig :) Na de meting gaan we lunchen bij Bertmans, waar ik ook gelijk even een blogje over schreef. Ik lunch met overheerlijke zoete aardappel rösti. Aanrader!

Aan het einde van de middag ga ik ondanks de spierpijn weer trainen. De spierpijn bevindt zich zoals te verwachten in mijn buik en armen. Vandaag staat er een leg killer op het programma, dus dan zijn we weer mooi in balans. 200m walking lunges met 10kg – 100 box jumps en 200m walking lunges met 10kg. Gelukkig mogen we dit met zijn tweeën doen en zijn we na 25 minuten klaar. Uit de training race ik gelijk door naar de stad; nog even wat zomerkleding voor mijn vriend shoppen en zelf wat dingetjes ruilen. Als we terug naar huis fietsen hebben we trek en zin in friet. Dat halen we dus ook, een flinke salade erbij en het is weer in balans. Geen Koningsnacht voor mij dus ik heb een chill avondje!

Hoe was jullie week? Zijn jullie flink los gegaan tijdens Koningsdag? Of net als ik lekker rustig aan gedaan?

2 Comments

Rosemarijn 1 mei 2018 at 09:43

Ik vind je alles behalve een slechte blogger, eerder een blogger met een druk bestaan! Vind de dagboekjes wel een van de leukste artikelen (samen met recepten) dus hopelijk blijf je ze publiceren! :)

Reply
Jessica - Eat.Run.Love.
Jessica - Eat.Run.Love. 1 mei 2018 at 10:29

Doelde ook vooral op het niet maken van de foto’s :D Dagboekjes zijn het leukste in combinatie met foto’s als je het mij vraagt! Maar ben zeker van plan het te blijven doen en wil het ook weer wat frequenter doen omdat veel mensen het leuk vinden om te lezen. Leuk om te horen :)

Reply

Leave a Comment